1669 پشتیبانی سریع
man man

سرعت عمل

کارمندان شایسته

پرسنل متخصص

هر زمان در دسترس

قطعات اورجینال

خدمات تضمین شده

تعمیر در محل

تعمیر در محل شما در مدت زمان کم

آیا به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی ما نیاز دارید؟

فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید!
1669 پشتیبانی سریع
اطلاعات بیشتر
10 سال فعالیت
تعمیرات <span>ایندزیت</span>

تعمیرات ایندزیت

یکی از بهترین خدماتی که برند نمایندگی تعمیرات ایندزیت برای حمایت از مشتریان خود در نظر گرفته است، تاسیس نمایندگی تعمیرات نمایندگی تعمیرات ایندزیت در استان ها و شهرهای ایران است. این مسئله بسیار مهم است که مشتریان بعد از خرید وسیله، یک مرکز معتبر را برای برخورداری از خدمات پس از فروش و یا تعمیر وسیله در اختیار داشته باشند.  از آنجایی که در این نمایندگی تمامی تعمیرکاران با انواع وسایل برقی نمایندگی تعمیرات ایندزیت به خوبی آشنا هستند در نتیجه به خوبی می توانند نیاز مشتریان را پاسخ دهند.

نمایندگی ما مفتخر است که مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است. ما این موفقیت و جایگاه را مدیون خدمات ارزنده تعمیرکاران و متخصصین خود هستیم که تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار خواهند بست. به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان، خدمات زیر در نظر گرفته شده است:

1-   تعمیر همه وسایل برقی در منزل مشتری انجام می شود.

هدف تمامی خدمات نمایندگی ما، رضایتمندی و رفاه مشتریان است. اولین قدم در این راستا، تعمیر وسیله در منزل مشتری است. تفاوتی نمی کند کدام یکی از وسایل برقی نمایندگی تعمیرات ایندزیت خراب شده است. به هر حل بعد از تماس شما با نمایندگی و صحبت با کارشناسان، تعمیرکار مربوطه برای تعمیر وسیله به خانه شما مراجعه می کند. البته هدف دیگر ما از این اقدام، تسلط مشتری بر روند کار و اطمینان از کیفیت کار است.

2-   خدمات خود را تضمین خواهیم کرد.

اگر چه ما به تخصص و مهارت تعمیرکاران و کارشناسان خود اطمینان داریم اما این مسئله مهم است که رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته باشیم. این مسئله در واقع تضمین کننده جایگاه ما در میان رقبا خواهد بود. در همین راستا، تعمیرکاران موظف هستند بعد از پایان کار، گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. در صورتی که همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، مسئولیت رفع آن بدون دریافت هزینه با متخصصین ما خواهد بود. از سوی دیگر در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، به شما اطمینان می دهیم که از قطعه های اصلی خود دستگاه استفاده شود.

3-   هزینه تعمیر وسیله برقی برای مشتری مقرون به صرفه خواهد بود.

نمایندگی ما در نظر دارد با هدف اقتصادی بودن تعمیر وسیله از نظر مشتری، هزینه خدمات را حتی المقدور کاهش دهد. مشتریان دقت داشته باشند در صورتی که گارانتی وسیله همچنان اعتبار دارد می توانند با تحویل آن به تعمیرکار، از تخفیفات نمایندگی برخوردار شوند.

4-   برای مشتریان مشاوره رایگان در نظر گرفته ایم.

در مدت زمانی که مشتری از یک وسیله برقی استفاده می کند، گاها سوالاتی در ذهن دارد که نیاز به راهنمایی خواهد داشت. برای مثال ممکن است عیب سطحی در آن رخ دهد که تنها کمی راهنمایی کمک می کند تا خود مشتری تواند مشکل را رفع کند. در این زمان کافی است با نمایندگی ما تماس گرفته و با کارشناسان صحبت کنید. مهندسین ما موظف به ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و بدون دریافت هزینه خواهد بود.

چگونه از حمایت نمایندگی تعمیرات ایندزیت برخوردار شویم

یکی از سوالاتی که اغلب مشتریان از ما مطرح می کنند این است که چگونه می توانند از کمک ها و حمایت های نمایندگی بهره مند شوند. برای این منظور لازم است به صورت زیر عمل کنید:

1-   تماس با نمایندگی و صحبت با کارشناسان

خوشبختانه نمایندگی ما در اغلب شهرهای ایران دارای چندین شعبه است. شما در ابتدا باید نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود را یافته و با آن تماس بگیرید. در این زمان کارشناسان با شما صحبت می کنند تا براساس اطلاعات به دست آمده، عیب دستگاه را به صورت تقریبی تشخیص داده شود.

2-   مراجعه تعمیرکار به منزل مشتری

همانگونه که بیان کردیم، خدمات نمایندگی ما در منزل مشتری انجام می شود. بعد از تماس مشتری، تعمیرکار با تجهیزات و امکانات کامل به منزل مشتری می رود تا بدون نیاز به جابجایی دستگاه، تعمیرات در محل انجام شود.

3-   ارائه گارانتی به مشتری بعد از پایان کار

ارائه ضمانت نامه تعمیرات از جانب نمایندگی تعمیرات ایندزیت به مشتری در واقع نشان دهنده صحت کیفیت خدمات است. به هر حال لازم است مشتری در میان وجود چندین مرکز تعمیرات، به ما اعتماد نماید. براساس این ضمانت نامه مسئولیت بروز هر گونه عیب در مدت اعتبار گارانتی به تعمیرکاران ما خواهد بود.

خدمات
تعمیر ایندزیت
تعمیر لوازم خانگی ایندزیت
نمایندگی
تعمیرات ایندزیت جنوب تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 01 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات ایندزیت شمال تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 02 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات ایندزیت شرق تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 03 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات ایندزیت غرب تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 04 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
نمایندگی
تعمیرات ایندزیت مرکز تهران
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 05 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

تماشای همه
مراحل

نمایندگی تعمیرات

1

تماس با ما

تماس با شماره های شرکت
2

توضیح نوع محصول

توضیح اینکه کدام محصول خراب است
3

اعزام کارشناس

اعزام سریع کارشناس به محل جهت تعمیرات
4

تعمیر سریع

تعمیر سریع لوازم شما بدون اتلاف وقت

سوالات متداول

فهرست برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد.
چرا لازم است تعمیر وسیله برقی ایندزیت تحت نظر نمایندگی تعمیرات ایندزیت انجام شود؟
اجباری در این زمینه نیست و انتخاب با مشتری است. اما علت توصیه ما به تعمیر وسیله تحت نظر نمایندگی، اطمینان از کیفیت خدمات و عملکرد تخصصی تعمیرکاران برای تعمیر هر کدام از وسایل برقی این برند است.
به منظور تعمیر وسیله تحت نظر نمایندگی چه باید کرد؟
مشتری تنها لازم است با نمایندگی ما تماس بگیرد و از این پس نیازی به هیچ اقدام دیگر نخواهد بود. بعد از عیب یابی اولیه توسط کارشناسان، تعمیرکار برای تعمیر وسیله به منزل مشتری اعزام می شود.
آیا لازم است در زمان علام خرابی، توضیحاتی در مورد علائم بروز مشکل در دستگاه بیان کنیم؟
بله. بارها دیده شده است که مشکل به وجود آمده در وسیله بسیار ساده و در اثر یک خطا در استفاده از آن بوده است. در این زمان کارشناسان ما می توانستند به صورت تلفنی مشتری را راهنمایی کنند تا عیب را بدون هزینه و نیاز به تعمیرکار برطرف کند اما به دلیل عدم ارائه اطلاعات، از مشاوره ما بی بهره مانده است.
آیا در محاسبه هزینه تعمیرات وسیله برقی گارانتی هم در نظر گرفته می شود؟
بله در صورتی که خرابی وسیله در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داده باشد، تعمیرکار موظف است براساس قوانین نمایندگی تخفیفات لازم را برای مشتری ارائه کند.
چه تضمینی وجود دارد که این عیب مجددا بروز نکند؟
مشتری حق دارد در مورد کیفیت خدمات نیاز به تضمین داشته باشد. به همین جهت تعمیرکاران ما بعد از اتمام کار، حتما برگه گارانتی تعمیرات را با بازه زمانی مشخص به مشتری ارائه می کند.
تماشای همه
 1669