1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان

464 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان

شما برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان دو راهکار در پیش رو دارید. ممکن است در ابتدا به این فکر باشید که به یک تعمیرکار معمولی مراجعه نموده و از او کمک بخواهید. شاید در دسترس بودن این تعمیرکار، هزینه کمتر و… شما را ترغیب به اینکار نموده باشد اما آیا می دانید نداشتن تخصص می تواند خرابی های بیشتری را در ماشین لباسشویی ایجاد کند؟ پیشنهاد ما مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان بزرگ و کوچک است.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

 

چه خدماتی برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان ارائه می شود

 

1-   ما تعمیر ماشین لباسشویی را در منزل شما انجام می دهیم.

از زمانی که مشتری با نمایندگی ما تماس گرفته و خرابی ماشین لباسشویی را بیان می کند، کارشناسان ما موظف تند در اسرع وقت به درخواست وی رسیدگی نمایند. به این جهت، تعمیرکار با تجهیزات و امکانات کامل به منزل مشتری مراجعه می کند. این اقدام یک امتیاز ویژه برای شما خواه بود چرا که از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار هستید.

2-   ما خدمات خود را تضمین خواهیم کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی تنها توسط متخصصین انجام می شود که هم از نظر علمی و هم از نظر عملی مهارت بالایی در این زمینه دارند. بنابراین از بابت کیفیت خدمات نگران نباشید. با این حال به جهت جلب اعتماد متیان گارانتی تعمیرات نیز در نظر گرفته می شود. اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، مسئولیت تعمیر آن بدون هزینه بر عهده نمایندگی ما خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات ماشین لباسشویی، نمایندگی ما از قطعه های اصلی استفاده خواهد کرد.

3-   هزینه ها را برای مشتری مقرون به صرفه می کنیم.

یکی از خدماتی که نمایندگی تعمیرات ایندزیت برای مشتریان خود در نظر دارد، کاهش هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان کوچک و بزرگ است. علاوه بر این که نمایندگی تخفیفاتی را در نظر دارد، گارانتی وسیله نیز به عنوان معیاری جهت محاسبه هزینه ها در نظر گرفته می شود. حتما برگه ضمانت نامه را به تعمیرکار نشان دهید تا اگر از نظر زمانی دارای اعتبار باشد، تایید نموده و از تخفیفات بیشتر نمایندگی بهره مند شوید.

 

دلیل تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی ایندزیت

 

فرض کنیم که شما در آخر هفته لباس های کثیف اعضای خانواده را در داخل ماشین لباسشویی ایندزیت ریخته اید و بعد از اتمام برنامه شستشو متوجه می‌ شوید که لباس ها به خوبی تمیز نشده اند. به نظر شما چه عواملی می توانند در بروز این مسئله نقش داشته باشند:

–         حتماً این موضوع در نظر بگیرید که اگر حجم لباس ها در ماشین لباسشویی از ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، در کنار مشکلاتی همانند لرزش دستگاه و فشار به موتور، شاهد درست شسته نشدن لباس ها نیز خواهید بود چون آب و مواد شوینده نمی ‌توانند به خوبی در بین لباس ها پخش شده و عملیات جرم گیری را از لباس انجام دهند. در نتیجه ممکن است لباس های شما همچنان بوی عرق داشته باشند.

–        همچنین باید از شوینده مناسب و کافی استفاده کنید. مسلما هر چه لباس ها کثیف تر باشند باید شوینده قوی تری را مصرف نمایید و یا اینکه میزان مصرف شوینده را بالا ببرید. یعنی پیشنهاد ما این است که در سری بعد، نوع شوینده را عوض کرده و مقدار آن را بیشتر کنید. اکنون ملاحظه کنید لباس ها تمیز می شوند یا خیر. در صورتی که تمیز شدند، مشکلی در دستگاه وجود ندارد.

–         اما گاهی اوقات علی‌رغم کافی بودن حجم لباس ها در داخل ماشین لباسشویی و استفاده از شوینده مناسب، باز هم ماشین لباسشویی نمی تواند به خوبی لباس ها را تمیز کند. در چنین شرایطی قدرت موتور دستگاه کاهش پیدا کرده و به احتمال زیاد موتور نمی ‌تواند به‌خوبی دستگاه را مورد حمایت قرار دهد. در نتیجه باید با نمایندگی تعمیرات ایندزیت در لواسان تماس بگیرید و از تکنسین های ما بخواهید به منزل شما بیایند تا تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان را برای شما عزیزان انجام دهد.

با وجود تکنسین های حرفه ای ما، تعمیرات و عیب یابی در عرض چند ساعت پیش رفته و دستگاه خود را سالم به دست خواهید آورد.

 

آشنایی با ما

 

 

 

 هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان چگونه محاسبه می شود؟

 

برخی از مشتریان در پایان کار از زیاد بودن هزینه ها جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در لواسان گلایه می ‌کنند. اما اجازه بدهید بگوییم که چه عواملی بر روی هزینه ها تاثیر می گذارند. مسلما خرابی رخ داده مهمترین عاملی است که بخش عمده ای از قیمت ها را به خود اختصاص می ‌دهد.

هر اندازه عیب، بیشتر پیشروی کرده باشد و نیاز به کار بیشتری داشته باشد، قطعاً هزینه کار افزایش خواهد یافت. از طرف دیگر باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیا قطعه ای عوض شده است. جایگزینی قطعه سوخته با قطعه سالم، هزینه بیشتری را می‌ طلبد.

بحث دستمزد تعمیرکاران را نیز در نظر بگیرید که در نمایندگی تعمیرات ایندزیت در لواسان به حداقل مقدار ممکن کاهش پیدا می ‌کند. خوشبختی نمایندگی برای گارانتی ماشین لباسشویی ایندزیت نیز ارزش قائل شده و در صورتی که منقضی نباشد، به کمک آن تخفیفات بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد کرد.

 1669