1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پردیس

441 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پردیس

گروهی از مشتریان که به دنبال مرکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پردیس هستند، نمایندگی تعمیرات ایندزیت در پردیس را به آن ها پیشنهاد می دهیم. تعمیرکاران و کارشناسان ما همگی با سیستم طراحی انواع وسایل برقی ایندزیت من جمله ماشین لباسشویی آشنا هستند. همین مسئله نقطه قوتی خواهد بود تا بهتر بتوانند عیب یابی وسیله را انجام داده و سریع تر بتوانند عیب رخ داده را رفع کنند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت پردیس

 

1-   نگران جابجایی وسیله خود به محل تعمیر نباشید.

مسلما همه مشتریان در زمان خرابی ماشین لباسشویی نگران این مسئله هستند چگونه می توانند وسیله را به محل تعمیر ببرند؟ قطعا شما به چند نفر نیروی کمکی نیاز خواهید داشت. اما یک راه ساده تر و ایمن وجود دارد. با نمایندگی ما تماس گرفته و درخواست تعمیرات در محل را داشته باشید. تعمیرکار مربوطه با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می کند.

2-   از کیفیت تعمیرات مطمئن باشید.

متاسفانه به دلیل اینکه امروزه تعمیرکاران تقلب نیز در شهرهای ایران مشغول به کار هستند، مشتریان به سختی به این قشر اعتماد خواهند کرد. ما به شما حق می دهیم اما لازم است ضمانت کاری ما را نیز در نظر بگیرید. تعمیرکاران ما نه تنها سعی بر این دارند به بهترین شکل ممکن تعمیر وسیله را انجام دهند بلکه برای جلب اعتماد مشتریان، گارانتی تعمیرات نیز ارائه خواهد شد. این ضمانت نامه از شما پشتیبانی می کند تا اگر همین عیب مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، نمایندگی مسئولیت کار را بر عهده بگیرد.

3-   هزینه تعمیر ماشین لباسشویی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس در زمان تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پردیس سعی می کند هزینه ها را حتی المقدور کم کند تا مشتری مشکلی از نظر مالی نداشته باشد. همچنین گارانتی ماشین لباسشویی نیز به عنوان یک برگ برنده برای مشتری است که اگر اعتبار داشته، تخفیف بیشتر شامل حال او خواهد شد. به خاطر داشته باشید که برگه ضمانت نامه را بعد از اتمام کار به تعمیرکار ما تحویل دهید.

 

آشنایی با ما

 

 

 

نحوه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت پردیس

 

به شما عزیزان حق می دهیم که با خراب شدن یک وسیله برقی ضروری نگران شوید چون همانگونه که از اسم این وسایل مشخص است، نبود آن ها خلل جدی را در خانه ایجاد خواهد کرد. برای مثال اگر شما یک هفته ماشین لباسشویی نداشته باشید با حجم لباس های کثیف چکار خواهید کرد؟

بنابراین شما باید به دنبال یک مرکز معتبر و شناخته شده باشید تا با خیال آسوده وسیله برقی خود را به دستان توانمند تعمیرکاران حاضر در این نمایندگی‌ها سپرده و از یک سو مطمئن باشید که در اولین فرصت عیب یابی و تعمیرات انجام گرفته و از سوی دیگر دقت آن ها در تشخیص مشکل رخ داده بسیار بالا است. با توجه به آنچه که گفته شد، مراحل عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پردیس به شرح زیر می باشد:

–         اولین کاری که شما باید انجام دهید، تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرات ایندزیت در پردیس است. می توانید با شماره های زیر با نمایندگی تماس گرفته و یا حتی می توانید از طریق آنلاین با کارشناسان ما صحبت کنید.

باید خرابی بروز کرده در ماشین لباسشویی ایندزیت را با جزئیات کامل به گوش تعمیرکاران ما برسانید چون گاهی اوقات علائمی که شما گزارش می کنید نشان می‌دهد با یک سهل انگاری، باعث شده اید چنین مشکلی در ماشین لباسشویی بروز کند. در این صورت نیاز به تعمیر نیست بلکه به صورت تلفنی راهنمایی ‌های لازم را ارائه می‌ کنیم تا خود شما بدون اینکه مبلغی را پرداخت کنیم مشکل را برطرف نمایید.

–         اما اگر مشخص شود که حتماً باید دستگاه از نزدیک توسط تعمیرکار بررسی گردد، با شما تماس می گیریم تا زمانی که اعلام کردید، تعمیرکار به خانه شما آمده و تمامی تجهیزات را با خود به منزل شما می ‌آورد و در نهایت عیب یابی را با استفاده از دانش به روز خود انجام می‌ دهد.

–        این نکته را به خاطر داشته باشید اگر قطعه ای آسیب دیده باشد ما تعمیرکاران خود را مجاب کرده ایم که حتی المقدور تعمیرات را انجام دهند چون در این صورت مبلغ کمتری را پرداخت می‌ کنید اما اگر تعمیرکار به این نتیجه رسید که حتماً باید این قطعه را با یک نوع سالم جایگزین کرده و در واقع راهی برای تعمیر وجود ندارد، اجازه دهید روای کار پیش برود چون در این نمایندگی به جز قطعات اورجینال و اصل هیچ قطعه دیگری را مشاهده نمی کنید.

برای ما مهم است که در جریان تعمیرات، لطمه ای شد دستگاه وارد نشود. پس اصلا نگران کیفیت کار نباشید و اطمینان داشته باشید که مبلغ پرداختی از جانب شما برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پردیس کاملا به صرفه و اقتصادی است.

 1669