1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ایندزیت

 ماشین لباسشویی ایندزیت مدل XWA 71252

455 بازدید
 ماشین لباسشویی ایندزیت مدل XWA 71252

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWA 71252 به رنگ سیلور در بازار موجود است. نمایشگر  LED بر روی این لباسشویی زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است. لباسشویی مدل  XWA 71252 تعادل خود را در هنگام شست و شو حفظ کرده و لرزش زیادی ندارد. میزان صدا در زمان شست و شو در این ماشین 80 دسی بل و در زمان آبگیری لباس ها 59 دسی بل می باشد.

ویژگی ها

–    ظرفیت ماشین لباسشویی مدل  XWA 71252 ، 7 کیلوگرم است. این ظرفیت برای خانواده های متوسط کاملا مناسب می باشد.

–    برچسب مصرف انرژی در این لباسشویی A++ است. با این گرید انرژی این لباسشویی کم مصرف به حساب می آید.

–    ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWA 71252 دارای ویژگی تنظیم آب می باشد. یعنی تنها به قدر نیاز آب وارد دیگ شده و بدین ترتیب در مصرف آب صرفه جویی می شود.

–    این مدل لباسشویی برنامه شست و شوی سریع لباس ها را نیز دارد. با این لباسشویی تنها در 9 دقیقه می توانید لباس هایی که خیلی کثیف نیستند را بشویید.

–    یک ویژگی خاص لباسشویی مدل  XWA 71252 قابلیت تنظیم سرعت خشک کن می باشد. با این برنامه شما می توانید لباس ها را با سرعت پایینی خشک کرده و از چروک شدن آن ها جلوگیری کنید.

–    یکی دیگر از برنامه های ماشین لباسشویی ایندزیت مدل XWA 71252 قابلیت آبکشی اضافه البسه می باشد. شما می توانید بدون شست و شو با پودر لباس ها را فقط آبکشی کنید.

–    قابلیت توقف و شروع مجدد کار از ویژگی های دیگر این لباسشویی می باشد. همچنین لباسشویی مدل  XWA 71252 دارای تاییدیه به جهت حفظ بافت لباس های پشمی و ابریشمی در شست و شو است.

–    این مدل لباسشویی همچنین قابلیت تاخیر در شست و شو را نیز دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669