1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ایندزیت

 ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWA 81682 X S UK

482 بازدید
 ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWA 81682 X S UK

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWA 81682 X S UK  یک لباسشویی زیبا به رنگ سیلور می باشد. یکی از مهمترین فاکتور ها برای خرید ماشین لباسشویی ظرفیت آن می باشد. زیرا هر چه ظرفیت بیشتر باشد مخزن آن بزرگتر بوده و لباس بیشتری می شوید، لذا در وقت و هزینه صرفه جویی می شود. این لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم این فاکتور را دارد.

ویژگی ها

–    با توجه به رتبه انرژی A+++  در ماشین لباسشویی ایندزیت XWA 81682 X S UK  آن را نسبت به لباسشویی های هم رده ی خود کم مصرف تر معرفی می کند.

–    سرعت موتور این مدل لباسشویی 1600 دور در دقیقه می باشد. این شرکت در هنگام سوار کردن موتور روی بدنه از سیستم تعادل بالانس استفاده کرده است، که لرزش و صدا را در هنگام استفاده بسیار کم می کند.

–    یکی از مشکلات کاربران شستن لباس های تیره می باشد. زیرا که پس از شست و شو رنگ خود را از دست می دهند. ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWA 81682 X S UK  با نصب برنامه شست و شوی لباس های تیره این مشکل را حل کرده است و دیگر لباس ها دچار رنگ پریدگی نمی شوند.

–    از دیگر مشخصات لباسشویی XWA 81682 X S UK  شست و شوی لباس در 9 دقیقه می باشد. این برنامه برای زمانی که شما عجله دارید و لباس هایتان را لازم دارید کاربرد بسیاری دارد.

–    همچنین این لباسشویی مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند می باشد. اگر لباسشویی دچار نقص فنی شود به راحتی متوجه می شوید.

–    ماشین لباسشویی ایندزیت XWA 81682 X S UK  دارای 16 برنامه شست و شو می باشد. از جمله این برنامه ها می توان به آبکشی اضافه لباس، اتو کشی آسان و از بین بردن لکه ها اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669