1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت گیلان

498 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت گیلان

در صورتی که به دنبال یک حامی مطمئن برای تعمیر وسیله برقی خود هستید، به نمایندگی تعمیرات ایندزیت گیلان اعتماد کنید. در نمایندگی ما تعمیرکاران به صورت تخصصی می توانند عیب رخ داده در وسیله را رفع کنند چرا که هم از نظر علمی و هم از نظر عملی، به حرفه خود مسلط هستند.

از طرفی تمامی کارشناسان ما قبل از شروع کار به صورت رسمی موظف هستند کلاس های آشنایی با سیستم طراحی وسایل برقی ایندزیت را سپری کنند. در این صورت کیفیت و سرعت کار بالاتر خواهد رفت.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ایندزیت در گیلان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

سفارش آنلاین :

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ایندزیت گیلان

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در رشت – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تالش – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در لاهیجان – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در رودسر – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در لنگرود – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در بندرانزلی – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در صومعه‌سرا – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در آستانه اشرفیه – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در رودبار – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در فومن – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در آستارا – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در رضوانشهر – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در شفت – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در خمام – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در ماسال – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در سیاهکل – نمایندگی تعمیرات ایندزیت در املش

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ایندزیت در گیلان

 

1-   ما به صورت تلفنی، به شما مشاوره خواهیم داد.

ارائه مشاوره رایگان تلفنی از جمله خدماتی است که در نمایندگی ما برای مشتریان در نظر گرفته می شود. در هر صورت در طول دورانی که مشتری از وسیله خود استفاده می کند ممکن است به سوالاتی در مورد نحوه استفاده از آن و یا دلیل رخ دادن عیب های کوچک برخورد کند که نیاز به راهنمایی برای پاسخگویی دارد. در این زمان می توانید با کارشناسان ما به صورت تماس تلفنی و بدون هزینه صحبت کنید.

2-   شعبه اصلی خدمات ما، در منزل مشتری است.

در صورت نیاز به تعمیر وسیله برقی، نیازی نیست مشتری به دردسر افتاده  وسیله ار به نمایندگی منتقل کند بلکه ما خود به منزل مشتری خواهیم رفت. تعمیرکار با تجهیزات کامل و در اولین زمان راهی محل تعمیر شده و مشتری می تواند عملکرد تعمیرکار را به خوبی رصد کند. در این صورت اطمینان پیدا می کند که کیفیت کار تا چه حد استاندارد است.

3-   تعمیرات اقتصادی، اولویت کاری ما است.

نمایندگی تعمیرات ایندزیت گیلان سعی بر این دارد تمامی خدمات به نحوی صورت گیرد که علاوه بر کیفیت بالا، از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد. این برای مشتری بسیار خوشایند است. به همین جهت بعد از اتمام کار تعمیرکار تخفیفات لازم از جانب نمایندگی را در فاکتور لحاظ می کند. از سوی دیگر اگر گارانتی وسیله اعتبار زمانی داشته باشد، تخفیف ثانویه در نظر گرفته شده و هزینه ها برای مشتری مناسب تر خواهد شد.

 

آشنایی با ما

 

 

 

بهترین خدمات تحت نظر نمایندگی تعمیرات ایندزیت گیلان

 

برای همه مشتریان جهت تعمیر وسایل برقی این مسئله اهمیت دارد که حالا که قرار است هزینه ای را برای تعمیر وسیله برقی پرداخت کنند و این هزینه گران تمام می ‌شود، حداقل به مراکز معتبر، مجاز و شناخته شده مراجعه کنند که بهترین خدمات را ارائه کرده و در نهایت کیفیت کاری آن ها بسیار بالا است.

شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایندزیت در گیلان چنین خدماتی را دریافت خواهید کرد. برای اینکه بدانید مراجعه به این مرکز چه منفعتی برای شما دارد، اجازه دهید چند مورد از مزایای مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایندزیت در گیلان را برای شما ذکر کنیم:

–        تعمیرکاران ما موظف هستند عیب یابی را در خانه خود شما انجام دهند. در واقع اصلا نیازی نیست که دستگاه را از خانه بیرون بیاورید و به مرکز ببرید چون ما می دانیم که هم دردسرساز بوده و هم وقت شما گرفته می ‌شود. ما خود را موظف می‌ دانیم که تعمیرکاران نمایندگی را در تاریخ مشخص شده توسط خود شما به منزل شما اعزام کرده و از آن ها بخواهیم که تعمیرات و عیب یابی را با استفاده از تجهیزات کاملاً مدرن انجام دهند.

–        برای رفت و آمد تعمیرکار به منزل مشتری، هزینه ای در نظر نمی ‌گیریم.

–        یکی دیگر از مزایای نمایندگی تعمیرات ایندزیت در گیلان بحث ارائه ضمانت نامه تعمیرات از طریق تعمیرکار مربوطه با مهره نمایندگی به مشتری است. ما با این کار قصد داریم خدمات تعمیرکاران خود را تضمین کنیم و به شما می‌ گوییم اگر دوباره همین خرابی در مدتی که گارانتی تعمیرات اعتبار دارد رخ داد، می توانید به نمایندگی اطلاع داده، نام تعمیرکار که در ضمانت نامه شده است را بیان کنید تا مجددا به منزل شما اعزام شده و بدون هیچ هزینه ای تعمیرات را برای شما انجام دهد.

–        سومین مزیت مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایندزیت در گیلان، بحث کیفیت کاری بسیار بالا به دلیل حضور تعمیرکاران حرفه ای و متخصص در این مرکز است که تضمین می کند عیب یابی به صورت کاملا تخصصی براساس استانداردهای روز و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام گیرد.

تعمیرکاران ما با سیستم طراحی انواع لوازم برقی همانند ماشین لباسشویی ایندزیت آشنایی داشته و در نتیجه شما می توانید با خیال آسوده بدون اینکه نگران چگونگی انجام کار باشید وسیله را به دست آن ها سپرده و همانند روز اول سالم با همان کارایی و بدون عیب تحویل بگیرید.

 1669