1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت بومهن

423 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت بومهن

تعمیرکاران و کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات ایندزیت بومهن شرایط استاندارد و باکیفیت را برای تعمیر هر گونه وسیله برقی این برند فراهم می کنند. به هر حال ممکن است در مدت استفاده از دستگاه، مشکلی در آن رخ بدهد که نیاز به تعمیر داشته باشد. به نظر شما عاقلانه است که تعمیر وسیله را به یک تعمیرکار معمولی بسپارید و یا اینکه به نیروهای متخصص همانند کارشناسان ما در نمایندگی اعتماد کنید؟

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ایندزیت در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر ایندزیت بومهن

 

1-   تعمیر وسیله در منزل

نمایندگی ما متعهد می شود تعمیر تمامی وسایل برقی صرف نظر از اندازه را در منزل مشتری انجام دهد. انتقال وسیله به نمایندگی هم برای مشتری سخت و دردسرساز بوده و هم اینکه ممکن است در حین جابجایی، ضربه ای به وسیله وارد شود. ما پیش بینی چنین مشکلاتی را نموده ایم که برنامه ریزی نموده ایم تعمیر در منزل مشتری و با نظارت وی انجام شود.

2-   تضمین تعمیر وسیله برقی

تعمیرکاران ما موظف هستند به منظور جلب اعتماد مشتریان، در پایان کار گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. این ضمانت نامه در واقع تضمین کننده کیفیت عملکرد آن ها خواهد بود. اگر همین مشکل در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، نمایندگی ما موظف به ارائه خدمات ه صورت رایگان خواهد بود.

3-   تعویض تضمینی قطعات

در صورتی که تعمیرکار بخواهد برخی از قطعات را عوض کند، توصیه می کنیم به هیچ عنوان در کار او مداخله نکنید. ما به شما حق می دهیم که نگران اصل بودن یا نبودن قطعه باشید. به همین دلیل لازم است بیان کنیم این قطعه ها اصل بوده و همچنین دارای گارانتی تعویض می باشند.

4-   کاهش هزینه تعمیرات

همه مشتریان به دنبال این هستند که هزینه تعمیر وسیله برای آن ها اقتصادی باشد. نمایندگی تعمیرات ایندزیت بومهن به مشتریان خود این نوید را می دهد که علاوه بر در نظر گرفتن تخفیفات ویژه در تعمیر وسیله، گارانتی دستگاه را نیز در نظر بگیرد. اگر خراب شدن دستگاه در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کند، نمایندگی ما متعهد است گارانتی را در محاسبه هزینه ها لحاظ نماید.

 

آشنایی با ما

 

 

 

تعمیرات با هزینه مناسب تحت نظر نمایندگی تعمیرات ایندزیت بومهن

 

کافی است کمی به قیمت وسایل برقی نگاه بیاندازید تا متوجه شوید که اگر دستگاه‌ های موجود در خانه شما خراب شوند چه اندازه باید برای تعمیرات آن وسواس به خرج دهید چون اگر بخواهید یک وسیله نو بخرید، هزینه بسیار زیادی را نیاز خواهید داشت.

در صورتی که اگر از همکاران کاربلد و حرفه ای برای عیب یابی وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی ایندزیت کمک بگیرید، با کمی هزینه کردن می توانید همانند قبل از این وسیله استفاده کنید.

بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع، اگر شما با نمایندگی های مجاز در شهر خود تماس گرفته و مشکل رخ داده در یک وسیله برقی را به مشاورین و کارشناسان این مراکز اطلاع دهید و از آن ها کمک بخواهید، عاقلانه ترین کار را انجام داده اید چون بهترین خدمات را به ازای پرداخت هزینه ای بسیار مناسب، دریافت خواهید کرد.

برای مثال نمایندگی تعمیرات ایندزیت در بومهن در کنار شما خواهد بود تا از یک سو وسیله برقی خود را به دست متخصصان حرفه ای با سابقه کاری طولانی بسپارید و از کیفیت کار مطمئن باشید و از سوی دیگر در مورد هزینه به هیچ عنوان استرس نداشته باشید چون هزینه ها به حداقل مقدار ممکن کاهش پیدا کرده است.

برای این منظور، راهکارهایی را در نظر داریم تا تخفیفات ویژه را به شما عزیزان ارائه کنیم. مثلاً اگر ضمانت نامه دستگاه معیوب شما همچنان اعتبار داشته باشد بهترین راهی است که به کمک آن می ‌توانید بخش عمده ای از هزینه‌ ها را پرداخت نکنید.

البته همکاران ما زمانی که می خواهند فاکتور تعمیرات را به شما تحویل دهند، موظف هستند تمامی جزئیات را در داخل فاکتور قید کرده و آن را مهر کنند تا اگر شما شکی در ذهن خود داشتید، با نشان دادن به مراکز دیگر متوجه قانونی بودن هزینه ها شوید.

 1669