1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران

484 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران

نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران به عنوان یک مرکز معتبر برای تعمیر انواع وسایل برقی ایندزیت معرفی شده است. این برند به منظور حمایت از مشتریان خود بعد از فروش کالا، نمایندگی هایی را در شهرهای مختلف ایران تاسیس نموده است تا مردم بتوانند در شرایط استاندارد از خدمات پس از فروش بهره مند شوند. نمایندگی ما به صورت تلفنی پذیرش درخواست مشتری را انجام داده و امور کار را پیگیری خواهد کرد.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مرکز تهران 

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت مطهری , نمایندگی تعمیرات ایندزیت فاطمی , نمایندگی تعمیرات ایندزیت عباس آباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت جلفا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات ایندزیت امام خمینی , نمایندگی تعمیرات ایندزیت سهروردی , نمایندگی تعمیرات ایندزیت آپادانا , نمایندگی تعمیرات ایندزیت نیلوفر , نمایندگی تعمیرات ایندزیت لاله زار , نمایندگی تعمیرات ایندزیت جمهوری , نمایندگی تعمیرات ایندزیت بهشتی

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مرکز تهران

 

1-   تعمیرات را در منزل خود تجربه کنید.

ترافیک شهری از یک سود و سنگین بودن وسایل برقی از سوی دیگر، دو دلیل اصلی نگرانی مشتری برای انتقال وسیله به محل تعمیر است. ما راه حلی برای این منظور در نظر گرفته ایم. شما با نمایندگی تماس گرفته و ما تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کنیم. در واقع تنها زحمتی که یک مشتری قرار است متقبل بشود، تماس گرفتن با نمایندگی است.

2-   از خدمات تعمیرکاران حرفه ای بهره مند شوید.

در نمایندگی ما همه تعمیرکاران و کارشناسان از نظر علمی و عملی در سطح بالایی از دانش روز قرار دارند. علاوه بر این همزمان با پیشرفت تکنولوژی، نمایندگی برنامه های آموزشی را برای مهندسین خود در نظر می گیرد تا عملکرد آن ها چندین برابر گردد. همین دو عامل کافی است برای اینکه با خیال آسوده بتوانید تعمیر وسیله را به تعمیرکاران ما بسپارید.

3-   تعمیر وسیله برقی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر برای تعمیر وسیله به نمایندگی ما اعتماد می کنید پس نباید نگران امور مالی باشید. مطمئن باشید که ما تخفیفات لازم را برای مشتری در نظر می گیریم. از طرفی اگر ضمانت نامه کالا در زمان خرابی، اعتبار داشته باشد باز هم منجر به کاهش هزینه تعمیرات خواهد شد.

4-   از کیفیت تعمیرات اطمینان داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران متعهد می شود بهترین متد و وسایل برای تعمیر انواع وسایل برقی ایندزیت به کار ببرد. از طرفی در صورتی که نیاز به تعویض برخی از قطعات در دستگاه باشد، تعمیرکاران ما از قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده خواهد شد.

 

آشنایی با ما

 

 

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران

 

موضوع بسیار مهمی که لازم می ‌دانیم در همین مقاله پیرامون آن صحبت کنیم، هزینه ای است که شما باید برای عیب یابی و تعمیر وسایل برقی معیوب به نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مرکز تهران بپردازید. قطعاً همه افراد می‌ دانند که به هر حال تعمیرات هزینه ‌بر است.

به خصوص اگر قطعه ای سوخته باشد چون این نمایندگی از قطعات اصل دارای گارانتی استفاده خواهد کرد، بنابراین قیمت تعمیرات بیشتر می ‌شود. همین موضوع کافی است تا اغلب مردم برای تعمیر وسایل برقی خود به سراغ تعمیرکارانی بروند که در نمایندگی کار نمی کنند.

جالب است بدانید تصور مردم این است که نمایندگی ها مبلغ مازاد دریافت نمی کنند بنابراین از این بابت مطمئن خواهید بود که هزینه پرداختی به نمایندگی تعمیرات ایندزیت در مرکز تهران به مراتب بسیار به نفع شما خواهد بود. پس مراجعه به این مرکز، بهتر از آن است که به تعمیرکاران خصوصی اعتماد کنید.

اولا این نمایندگی حق ندارد مبلغی را به صورت خودسر تعریف کند و تابع قوانین اتحادیه است. پس شما مطمئن خواهد بود که قیمت اعلام شده کاملاً قانونی است. این در حالی است که تعمیرکاران خصوصی چنین قانونی را اجرا نمی‌ کنند.

از طرف دیگر همکاران ما باید براساس قوانین نمایندگی، گارانتی تعمیرات را در اختیار شما قرار داده و بازه زمانی آن را نیز طولانی تعریف کنند تا اگر دوباره همین مشکل دستگاه بروز کرد، به شرط اعتبار داشتن ضمانت نامه تعمیرات، بدون هزینه به منزل شما آمده و تعمیرات را انجام دهد.

سومین مزیتی که لازم است بدانید، بحث اعتبار گارانتی خود دستگاه برای دریافت تخفیف های ویژه است. این بدان معنا است که در صورت منقضی نشدن ضمانت نامه وسیله، شما می توانید آن را به نمایندگی ما تحویل داده و سپس تخفیف های بسیار خوبی را دریافت نمایید.

بنابراین در مورد هزینه تعمیر انواع لوازم برقی می توانید به طور کامل و با خیال آسوده به نمایندگی تعمیرات ایندزیت مرکز تهران اعتماد کرده و بهترین خدمات با کیفیت بالا را به دست بیاورید.

 1669