1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان

405 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان

در صورتی که قصد دارید از نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان برای تعمیر وسیله برقی خود کمک بگیرید، تنها کافی است با نمایندگی ما تماس گرفته و درخواست خود را به کارشناسان اعلام کنید. تمامی امور کار بر عهده متخصصین ما خواهد بود تا روال کار با دقت و سرعت پیش برود. مهارت بالای تعمیرکاران شرایطی را فراهم می کند تا تعمیر وسیله بدون افت عملکرد انجام شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ایندزیت در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر ایندزیت لواسان کوچک و بزرگ

 

1-   از خدمات مشاورین ما بهره مند شوید.

گروهی از کارشناسان در نمایندگی مسئول پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. در صورتی که سوالی در مورد نحوه استفاده از وسیله، بروز مشکل در آن و… می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید. یک تماس تلفنی کافی است تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید. ممکن است عیب رخ داده توسط خود شما قابل رفع باشد. به همین دلیل است که بخش مشاوره را در اختیار شما قرار داده ایم.

2-   تعمیرگاه ما، منزل خود مشتری خواهد بود.

حتما برای شما جالب است اگر بگوییم ما منزل شما را به یک تعمیرگاه کوچک تبدیل می کنیم تا نیازی به انتقال وسیله نباشد بلکه تعمیرکار به منزل شما می آید. تمام امور بر عهده تعمیرکار است.

او با تجهیزات کامل به سراغ وسیله آمده و در کوتاه ترین زمان و البته با دقت بالا، وسیله برقی را تعمیر خواهد کرد. مشتری از این طریق ناظر بر عملکرد تعمیرکار نیز خواهد بود. در واقع این اقدام ما تمام به نفع صاحبان وسیله برقی است.

3-   با وجود نمایندگی ما نگران هزینه تعمیرات نباشید.

متاسفانه در کشور ما تعمیرکارانی فعالیت می کنند که در هزینه های گزاف از مشتریان دریافت می کنند و مشتری به دلیل نیاز به وسیله، مجبور به پرداخت هزینه خواهد بود. اما نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان بزرگ و کوچک اجازه نمی دهد مشتریان در شرایط سخت مالی قرار گیرند.

تعمیرکاران باید خدمات باکیفیت را با هزینه مناسب به مشتری ارائه کنند. سعی داریم قیمت نهایی را به نفع مشتری کاهش دهیم. در همین راستا حتی گارانتی وسیله برقی را در صورت اعتبار، به عنوان برگ برنده برای مشتری در نظر خواهیم گرفت.

 

آشنایی با ما

 

 

 

تعمیر در محل با نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان

 

ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از بهترین انواع ماشین های لباسشویی است که در کشور ایران در انواع فروشگاه های لوازم برقی عرضه می شود. اگر قابلیت ها و برنامه هایی که در این وسیله تعریف شده است را بررسی نماییم، متوجه کیفیت و استانداردهای طراحی و ساخت آن خواهید شد. ممکن است شما یکی از مشتریان عزیزی باشید که ساکن لواسان بوده و اکنون با مشکل خرابی در ماشین لباسشویی مواجه شده اید.

هم اکنون می خواهید این وسیله به این بزرگی را از خانه خود خارج کرده، داخل ماشین بار بگذارید و به یک تعمیرگاه نزدیک در محل زندگی خود نشان دهید. آیا می دانید این کار چقدر دردسر دارد؟ هم باید چند نفر نیروی کارگر را استخدام کنید که در نتیجه هزینه زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت و هم این که باید مواظب باشید در طول مسیر به بدنه ماشین لباسشویی آسیبی وارد نشود.

آیا بهتر نیست به جای این کار با نمایندگی تعمیرات ایندزیت در لواسان تماس بگیرید و از کارشناسان ما بخواهید به خانه شما آمده و ماشین لباسشویی را از نزدیک بررسی کند؟

بنابراین همان گونه که متوجه شدید مهمترین اقدامی که نمایندگی تعمیرات ایندزیت لواسان در راستای حمایت از مشتریان ساکن در این منطقه انجام داده است، اعزام کردن تکنسین های متخصص با تجهیزات کامل و استاندارد به منزل شما برای عیب یابی و تعمیر وسیله برقی است. متخصصان ما با همان کیفیت در نمایندگی، برای تعمیرات وسیله اقدام می کنند.

برای اینکه به عملکرد آن ها اطمینان داشته باشید، یک گارانتی با اعتبار طولانی مدت تحت عنوان ضمانت نامه تعمیرات با مهر نمایندگی و نام خود تکنسین در اختیار شما قرار می دهیم. البته لازم می دانیم این نکته را متذکر شویم که قبل از اعزام تعمیرکار از نمایندگی، حتماً با شما تماس گرفته خواهد شد تا مطمئن شویم که خود شما یا یکی از اعضای خانواده در منزل حضور دارید و تعمیرکار وقتی که به منزل شما می رسد می تواند در همان لحظه برای عیب یابی دست به کار شود .

 1669