1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس

453 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس

مشتریان برند ایندزیت در پردیس برای تعمیر وسیله برقی و یا دریافت خدمات پس از فروش می توانند با نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس تماس بگیرند. این نمایندگی در شهرها و مناطق مختلف ایران دارای چندین شعبه بوده و شما می توانید نزدیک مرکز به محل سکونت خود را بیابید. کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل را بررسی نموده و به درخواست مشتریان رسیدگی می کنند تا سریع تر بتوانند از وسیله خود استفاده کنند.

 

شماره تماس تعمیرات ایندزیت در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

 

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ایندزیت در پردیس

 

1-   با کمک مشاورین ما نگران عیوب وسیله نباشید.

بخشی از خدمات نمایندگی ما مرتبط با ارائه مشاوره به مشتریان است. زمانی که شما به نمایندگی تماس می گیرید، بعد از بیان مشکل رخ داده ابتدا به شما کمک می شود تا در صورت امکان بتوانید خودتا عیب وجود را بدون نیاز به تعمیرکار رفع کنید.

البته این تنها عملکرد مشاورین ما نیست بلکه در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید یک مدل مناسب از وسیله برقی ایندزیت می توانید از ما کمک بگیرید.

2-   تعمیر وسیله در منزل مشتری انجام می شود.

به هر حال مشتری در زمان خرابی وسیله برقی به اندازه کافی نگران مشکل رخ داده است نباید بیشتر از این دچار تنش باشد. به همین منظور خدمت تعمیرات در محل را برای مشتری ارائه خواهیم کرد. کافی است با نمایندگی تماس گرفته و مشکل را گزارش کنید.

در صورتی که نیاز به تعمیرکار باشد، به منزل شما اعزام می شود. سعی می شود در اسرع وقت به امور مشتریان رسیدگی گردد.

3-   در محاسبه هزینه تعمیرات تخفیف ارائه می کنیم.

تعمیرکاران مختلف در زمینه وسیله برقی نرخ ثابتی در حرفه خود ندارند. اما نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس متعهد از قیمت تمامی قطعات، تجهیزات و دستمزد تعمیرکار را به مشتری گزارش نموده و تا جایی که امکان دارد تخفیفات را ارائه نماید.

ما به دنبال این هستیم که تعمیر وسیله برای مشتری مقرون به صرفه باشد. در همین راستا اگر گارانتی وسیله از نظر زمانی اعتبار داشته باشد، نمایندگی ما موظف است این ضمانت نامه در نظر گرفته  و باز هم هزینه را کاهش دهد.

 

هزینه ای تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس

 

برای همه ما مردم که ساکن ایران هستیم این موضوع کاملاً واضح هست که هزینه خرید وسایل برقی و حتی هزینه تعمیرات آن ها گران تمام می ‌شود و این مسئله به دلیل شرایط اقتصادی کشور رقم خورده است.

بنابراین ما باید همیشه برای تعمیرات لوازم برقی خود به سراغ افرادی برویم که حداقل به ازای هزینه پرداختی، بهترین عملکرد را از خود نشان داده و دیگر نیازی نیست که مجدداً وسیله را به تعمیرکاران دیگر نشان دهیم تا همان عیب یا حتی خرابی های رخ داده در اثر خطای تعمیرکار قبلی را برطرف کنند.

در نمایندگی تعمیرات ایندزیت پردیس این شرایط کاملاً مهیا شده است که شما به تعمیرکاران حرفه ای با سابقه طولانی و متخصص در زمینه انواع لوازم برقی به خصوص ماشین لباسشویی ایندزیت مراجعه نمایید.

در نتیجه با سرعت و دقت بسیار بالایی می توانند مشکلی که در وسیله بروز کرده است را تشخیص داده و دقیقاً همان را برطرف کنند بدون اینکه آسیبی به قسمت های دیگر دستگاه وارد شود. همین مسئله نشان می ‌دهد که شما یک باره هزینه می کنید و برای همیشه دستگاه خود را همانند روز اول سالم و بدون عیب تحویل خواهید گرفت.

همچنین نمایندگی تخفیف های بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می کند. برای مثال زمانی که دستگاه خراب می شود باید به سراغ گارانتی آن بروید و نگاهی به تاریخ آن داشته باشید.

اگر متوجه شدید که هنوز اعتبار دارد، با ارائه آن به تعمیرکار می توانید تخفیف بسیار خوبی را نصیب خود کرده و در نتیجه هزینه ها به شدت کاهش پیدا می‌کند. با توجه به همین دو مورد گفته شده، شما هر هزینه ‌ای که برای تعمیرات لوازم برقی خود تحت نظر نمایندگی تعمیرات ایندزیت در پردیس پرداخت کنید، واقعا قانونی و مقرون به صرفه است چون تمامی خدماتی که ارائه می شود به نفع شما است. برای مثال تعمیرکاران را به منزل شما می فرستیم بدون اینکه برای رفت و آمد آن ها از شما هزینه دریافت نماییم.

 

آشنایی با ما

 

 

 

بررسی برخی از عیوب رایج در ماشین لباسشویی ایندزیت

 

عدم استفاده صحیح از وسایل برقی و وجود نوسانات برقی در خانه از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که بر روی سلامت و کارایی وسیله برقی تاثیر می گذارند. برای مثال ممکن است برای همه ما اتفاق بیفتد که ماشین لباسشویی ایندزیت دچار خرابی های شده و باعث نگرانی ما شود.

البته با کمک کدهای خطای که در دستگاه تعریف می شود می توانید دلیل این قبیل مشکلات را یافته و نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کنید. اما ما در این مطلب برخی از عیوب رایج در ماشین لباسشویی ایندزیت را نیز برای شما شرح می دهیم:

–         عدم آبگیری ماشین لباسشویی

باز نبودن شیرهای آب، وجود رسوبات شدید در فیلتر، خراب بودن دکمه آبگیری، قطع بودن جریان برق، وجود اختلال در سیم کشی ماشین لباسشویی از جمله مهمترین عواملی هستند که باعث عدم آبگیری ماشین می ‌شوند.

–        عدم تخلیه ماشین لباسشویی

مهمترین عواملی که در بروز این مشکل نقش دارند عبارتند از خراب بودن پمپ تخلیه، مشکل در شلنگ تخلیه، مسدود بودن فیلترهای موجود در داخل ماشین لباسشویی، خرابی تایمر و وجود مقدار زیادی ماده شوینده در داخل ماشین لباسشویی

–         لرزش بیش از اندازه دستگاه

تراز نبودن دستگاه، وجود لباس بسیار زیاد یا بسیار کم در داخل ماشین لباسشویی، خراب بودن قطعات داخلی از جمله شل بودن دیگ ماشین لباسشویی و همچنین خرابی بلبرینگ دستگاه باعث می شوند وقتی شما ماشین لباسشویی را روشن می کنید، لرزش و صدای زیادی را از آن بشنوید.

–         نشتی آب از ماشین لباسشویی

احتمال دارد شلنگ ها پوسیده شده باشند و یا اینکه پمپ تخلیه خراب باشد. از طرف دیگر باید قسمت ورودی آب را نیز کنترل کنید. در صورتی که مشکلی داشته باشد، باعث نشت آب خواهد شد.

–         روشن نشدن ماشین لباسشویی

این اتفاق یا به دلیل قطع بودن جریان برق خانه یا به دلیل نقص الکتریکی در قطعات داخل ماشین لباسشویی اتفاق می ‌افتد. بنابراین اگر مطمئن هستید برق ماشین لباسشویی وصل است باید دستگاه توسط کارشناسان بررسی گردد.

–         خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

احتمال دارد برد دستگاه خراب شده باشد و یا اینکه سوختگی در خازن  رخ داد و و به همین دلیل ماشین خاموش می کند. اما قبل از این که نگران این موارد شوید، برق خانه را کنترل کنید. احتمال دارد که برق رفته باشد.

–         عدم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

سنگین بودن بیش از اندازه ماشین، خرابی میکروسوئیچ، خراب شدن بلبرینگ، نقص در موتور و همچنین پاره شدن تسمه لباسشویی باعث می شوند که ماشین لباسشویی قدرت چرخیدن نداشته باشد.

 1669