1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل BWE 91484X W

401 بازدید
ماشین لباسشویی ایندزیت مدل BWE 91484X W

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  BWE 91484X W  یک لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد. رنگ این ماشین لباسشویی سفید است. لباسشویی مدل  BWE 91484X W با استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته میزان آب مصرفی را با مقدار البسه کثیف متعادل می کند، بنابراین در مصرف آب صرفه جویی زیادی دارد.

ویژگی های ماشین لباسشویی ایندزیت BWE 91484X W

–    ماشین لباسشویی ایندزیت BWE 91484X W  دارای رتبه مصرف انرژی  A+++  می باشد، بنابراین انرژی بسیار کمی مصرف می کند و هزینه قبض برق شما در پایان ماه زیاد نخواهد بود.

–    در ماشین لباسشویی یک برنامه برای شست و شوی لباس های پشمی طراحی شده است. با وجود این برنامه لباس های پشمی آسیب نمی بینند و بافت آن ها نرم و لطیف می شود.

–    همچنین لباسشویی مدل  BWE 91484X W  یک برنامه اختصاصی مخصوص شستن لباس های پنبه ای با دمای 40 درجه سانتی گراد دارد و در 45 دقیقه لکه از روی لباس ها پاک می شود.

–    همچنین ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  BWE 91484X W  یک برنامه برای شست و شوی البسه رنگی دارد. با وجود این برنامه می توانید لباس های رنگی را در کمتر از یک ساعت بشویید و رنگ لباس ها کاملا حفظ شود.

–    برنامه شست و شوی کفش های ورزشی یکی دیگر از ویژگی های مهم این لباسشویی می باشد. وقتی کفش های ورزشی را با این لباسشویی می شویید بوی بد و عرق کفش ها از بین می رود بدون اینکه شکل ظاهری آن ها تغییر کند.

–    برنامه شست و شوی لباس های ورزشی در ماشین لباسشویی ایندزیت BWE 91484X W  جادو می کند. فقط کافیست لباس های ورزشی را داخل لباسشویی بیاندازید و ماشین را روشن و تنظیم کنید.

–    چرخش موتور در این لباسشویی 1400 دور در دقیقه می باشد. با وجود این موتور قدرتمند لباس ها تمیز و درخشان می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669