1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  IWE71251CECO

291 بازدید
ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  IWE71251CECO

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل IWE71251CECO دارای یک سری برنامه ویژه به همراه تعدادی برنامه از پیش تعیین شده می باشد. از این رو می توان گفت تنوع بالا و رابط کاربری ساده را همزمان دارد. تنظیم میزان آب با مقدار لباس داخل لباسشویی مصرف آب را به کمترین مقدار ممکن می رساند. جهت باز شدن درب لباسشویی به سمت چپ می باشد و سایز مناسبی دارد.

 ویژگی ها

1    ماشین لباسشویی ایندزیت IWE71251CECO  مجهز به سیستم کف زدایی دیگ در هنگام شست و شو می باشد، در این صورت محفظه لباسشویی کاملا از کف پاک می شود.

2    این لباسشویی دارای قفل ایمنی مخصوص درب می باشد. با این وجود درب لباسشویی هیچگاه در هنگام استفاده باز نخواهد شد.

3    ماشین لباسشویی مدل  IWE71251CECO  دارای سیستم قارچ زدایی و ضد باکتری می باشد. با وجود این فناوری لباسشویی از هر گونه آلودگی و باکتری پاک می شود.

4    ماشین لباسشویی ایندزیت IWE71251CECO  قابلیت تنظیم برنامه تاخیر در شست و شو را دارد. این برنامه زمانی کاربرد دارد که شما نمی خواهید زمانی که در منزل هستید لباسشویی را روشن کنید.

5    برنامه شست و شوی سریع در این لباسشویی کمک می کند لباسهایتان را در کمترین زمان ممکن بشویید.

6    ماشین لباسشویی مدل  IWE71251CECO  مجهز به سیستم آبکشی مضاعف می باشد. اگر پس از شست و شوی لباس به نظرتان کف لباس ها هنوز پاک نشده می توانید آن ها را مجدد آبکشی کنید.

7   با وجود شست و شوی لباس ها با برنامه ضد چروک در ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  IWE71251CECO ، می توان به راحتی آن ها را اتو کرد.

8    این مدل ماشین لباسشویی برنامه مخصوص شست و شوی لباس های پشمی و لباس های ظریف را نیز دارد. اگر هر لباسی را با برنامه مخصوص خود بشویید به بافت لباس ها آسیبی نمی رسد و لباس های شما تا مدت ها نو می مانند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669