1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWE 81283 XW

566 بازدید
ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWE 81283 XW

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل XWE 81283 XW با ظرفیت 8 کیلوگرم و طراحی بسیار زیبا یکی از لباسشویی های شرکت ایندزیت می باشد. رتبه مصرف این لباسشویی A+++ است که جزء ماشین های کم مصرف به حساب می آید. با وجود برنامه های ویژه و تعدادی برنامه از پیش تعیین شده کار با لباسشویی مدل XWE 81283 XW  آسان می باشد.

ویژگی ها

–    سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه در لباسشویی ایندزیت مدل XWE 81283 XW  نشان از قدرت بالای موتور آن دارد. با این قدرت موتور لباس ها به راحتی تمیزمی شوند.

–    این ماشین لباسشویی مجهز به قفل کودک می باشد، که یک ویژگی مهم برای لباسشویی به حساب می آید.

–    یکی از ویژگی های مهم لباسشویی مدل XWE 81283 XW  قابلیت تنظیم میزان آب با توجه به مقدار لباس های داخل آن می باشد. با وجود این ویژگی مصرف آب در این لباسشویی بسیار کم می باشد.

–    ماشین لباسشویی ایندزیت XWE 81283 XW  دارای برنامه شست و شوی ضد بو و همچنین برنامه شست و شوی لباس های تیره می باشد.

–    این ماشین لباسشویی یک برنامه مخصوص لباس های ورزشی دارد. بنابراین ورزشکارانی که هر روز لباس های خود را باید بشویند نگران خراب شدن لباس هایشان نباشند، چون با وجود این برنامه لباس ها آسیبی نمی بینند.

–    ماشین لباسشویی ایندزیت XWE 81283 XW  مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد.

–    قابلیت تنظیم برنامه تاخیر در شست و شو، همچنین قابلیت توقف برنامه و شروع مجدد در حین کار از دیگر ویژگی های این لباسشویی به شمار می رود.

–    ماشین لباسشویی ایندزیت مدل  XWE 81283 XW دارای برنامه آبکشی مضاعف است. اگر به نظرتان لباس ها خوب آبکشی نشده اند با انتخاب این بر نامه بدون شست و شوی اضافه می توانید لباس ها را فقط آبکشی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669